HTML

Backpack Travel

Címkék

backpack (2) higénia (1) indonesia (1) lariam (1) malária (2) oltás (1) terv (1) thailand (1) travel (1) trip (1) utazás (1) utazas (1) vietnam (1) Címkefelhő

Friss topikok

• SallySally: képek képek!!!! irigykedek rendesen :D (2010.09.05. 10:43) Day 18 - The Paradise
  • SallySally: csok drága!!! nagyon tetszik!!! jó utat nektek! (2010.09.05. 10:41) Day 12 - Sandakan, Borneo
  • mr.bat: Rendben, reméljük összejön, azt is meg szeretném úgy is nézni... (2010.08.27. 15:37) Day 1
  • SallySally: nagyokat nevetek! a popsláger jó lehetett ;) (2010.08.26. 22:41) Day 2
  • lukulusz: Hosszu i => jobb ALT (Alt Gr) + J Kitartás! :) (2010.08.24. 09:39) Day 5

Linkblog

Utinaplóm, tapasztalatok, tippek, trükkök, mert utazni jó!

2010.08.19. 15:43 mr.bat

Day 2

Nézzétek el nekem, de ez egy vázlatos jelentés lesz mert, KB 48 órája alig aludtunk, de hamarosan újabb 12 órás buszút vár rám akkor lesz időm megírni.

Tehát ami történt:

Leszálltunk a csodálatos Bangkok reptéren, ami tényleg nagyon szép. Megkérdezgettük nincs-e olcsó last minute járat Siem Reap-ba de nem volt, így maradt a busz.

Sikerült bejutni a Bangkokba és ott megkeresni a busz pályaudvart, de mint később kiderült felesleges volt órákat ezzel tölteni, hisz a busz megállt a reptér mellett, de ezt senki nem mondta.

Röpke 4 óra alatt elértük a Kambodzsai határt, a busz nagyon korrekt volt, mind árban mind tisztaságban, csak a klimát nyomatta vagy 15 fokon, míg kint 30 fok és 97%-os páratartalom, ami eléggé tud ütni. :))

A határon nem voltak igazából gubancok, de így is több mint egy órát vett igénybe, míg a vízumot elintéztük, és sikerült kijutnunk az országból, engem még motorom a Kambodzsai követség konzulátusára is elvittek! :)

Szóval sikerült kijutni, bejutni utána már simán ment, csak sétálni kellett egy kicsit. Útközben az ember próbált az elvétve látott turistákkal beszélni, infókat gyűjteni..

De pozitivat csalódtam, a sok probléma, lopás és incidens miatt, a kormányzat keményen odafigyel a turistákra, és kiépítettek nekik egy közvetlen járatot Siem Reap-ba, ami 3 óráig tartott. Útközben megtapasztaltuk az idei első monszununkat, szerencsére minden féle téren tapasztaltabbak vagyunk már, így probléma nélkül megúsztuk.

Ideérkezés után szállást kellett keresnünk, az elsőben, amit neten kinéztünk nem volt hely, végül a harmadik szálláson maradtunk. Most is itt vagyunk. Viszonylag tiszta, van MELEG víz, wifi, kaja se rossz, meg kedvesek az emberek.

Holnap megyünk Angkorban reggel 5kor kelünk, itt most 8.30 van, meg akarjuk nézni a templomoknál a napfelkeltét.

Részletes árlistával és képekkel később fogok szolgálni, de annyit elárulok, hogy a szállásunk fejenként egy hotelben 660Ft.

Napi Legek:

Legrosszabb: A fáradtság, az utazás sokat kivett az emberből, komplett órák estek ki, amire nem emlékszem! :) De megéri, mert utazni jó!

Legjobb: Amit szerettünk volna mindent el tudtunk időben intézni, nem vesztettünk el egy napot, és már Saigon-ba is meg van szervezve az út.

Legmeglepőbb: Bangkok kettősége, a legmodernebb felhőkarcoló lábánál pléhbódék sokasága.

Legjobban várt: Hogy végre megérkezzünk Siem Reap-ba.

Leghosszabb utazás amit egy folyamban letoltunk, hogy Budapestről egy másik városba eljussunk.

A székben alvás módozataiban szerintem világrekordot döntöttük, ami létezik mind megvolt, persze csak pár percre tudott az ember elbóbiskolni, vagy azért mert a repülőn az ukránok embertelenül mondták a magukét, vagy, mert a buszon a helyi popslágerek legújabb csillagai szóltak. :))

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lukulusz 2010.08.19. 21:21:12

Örömmel olvasom hogy jól vagytok, és rendben mennek a dolgaitok. :)
Csak igy tovább ügyesen.
Képek mikor várhatóak?

mr.bat 2010.08.20. 15:30:58

A mai nap fárasztó de nagyon jo volt, a képeket most probalom meg feltölteni majd, remélem hamarosan tudok párat mutatni.

SallySally 2010.08.26. 22:41:18

nagyokat nevetek! a popsláger jó lehetett ;)